بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

شماره 100 سه نقطه کجاست؟؟؟(تیتر یک-101)

جلسه اخیر سه نقطه با حضور اکثر اعضای آن در روز شنبه دوم آبان در شیراز برگزار شد.محوریت اصلی این جلسه به بررسی اهداف سه نقطه،کیفیت مطالب و نقد و بررسی شماره های اخیر و شماره بعدی سه نقطه گذشت و در پایان جلسه نیز مسائل عدم انتشار ویژه نامة شماره صدم سه نقطه بررسی شد و با رای اکثریت اعضا تصمیم بر این گرفته شد تا شماره 101 نشریه را بدون چاپ ویژه نامه صدم منتشر کنیم که البته این تصمیم اجباری به علت عدم حمایت دانشگاه از نشریه سه نقطه صورت گرفت.

عدم چاپ شماره صدم سه نقطه برای خوانندگانی که از کم کاری های بخش فرهنگی دانشگاه و مسئولین مربوطه بی خبر می باشند  قدری سوال بر انگیز است.

اعضای سه نقطه که مدت زیادی را برای انتشار ویژه نامه ای مناسب و شایسته وقت گذاشته بودند وتوفع برخورد گرم مسئولین دانشگاه از انتشار شماره صدم تنها هفته نامه پیام نور کشور را داشتند با استقبال سرد مسئولین دانشگاه مواجه شدند و مجددا مساله کمبود بودجه به میان آمد. که این موضوع احتمالابر می گردد به کم ارزش و کم اهمیت شمردن فعالیت های فرهنگی دانشجویان توسط متولیان فرهنگی.و این کمبود بودجه از اردیبهشت ماه آغاز شد و تا اکنون نیز ادامه دارد.

اما در اینجا یک سوال مطرح است مبنی بر این که آیا دانشگاه پیام نور فیروزآباد نیز مانند دیگر دانشگاه ها بودجه فرهنگی مختص فعالیت های علمی و فرهنگی و مجزا از دیگر بودجه ها دارد یا خیر؟

اگر ندارد که هیچ. اما اگر دارد پس چرا خبری از آن نیست و دانشجویان برای انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و حتی علمی و پژوهشی با سدی به نام "کمبود بودجه" از سوی مسئولین مواجه می شوند.

و در پایان مثل همیشه باز هم چشم به آینده دوخته وفقط  امیدواریم!! فعالیت های خودجوش دانشجویان، از سوی مسئولان دلسردانه برخورد نشود و به این نیروی دانشجویی بها دهند و آنها را جهت دهی مدیریت شده ای بدهند.  

 انتشار: شماره 101 -4 آبان88 – سه نقطه – تیتر یک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد