بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

واسه صفر کیلومترهای دانشگاه

سلام به ترم صفری ها.(ای بابا!!چرا بهتون بر میخوره،این لقبی هست که هر دانشجویی در بدو ورودش به دانشگاه باید تا مدتی با خودش یدک بکشه.)

ورودتون رو به مرحله جدیدی از زندگی(یعنی زندگی دانشجویی) اول تبریک و بعد تسلیت می گم.تبریک به خاطر اخذ تصدیق دیپلم و لِه کردن غول کنکور و حرکت به سوی فتح قله های رفیع !! علم و دانش و انتخاب راهی برای کسب دو زار سواد، و تسلیت هم به خاطر  این که شما هنوز خام تشریف دارید و خبر ندارید که به چه "لگن دره ای"  پا گذاشتید.آخه دنیا به این پت و پهنی ،چرا اینجا رو انتخاب کردید. بنده به نمایندگی از طرف تمام دانشجوهای جهان براتون متاسفم.البته می دونم که همین جوری هِی داره بهتون بر می خوره ولی چه کار کنیم دیگه، ما ترم بالایی هستیم و احترام بهمون واجب!! و کلا بهتون توصیه می کنم به توصیه های بنده به عنوان یه ترم بالایی گوش کنید و سعی کنید بهتون بر نخوره.خب یه روزم نوبت شما میشه که بر کرسی ترم بالایی ها بشینید.

در کل امیدواریم که تا آخر ترم همین طور خوشحال و مشعوف و سرمست باشید و مثل ما وسط راه پنچر نشید.(یعنی پنچرتون نکنن)آخه اینجا طوری حالمون رو گرفتن که تا خونه سینه خیز رفتیم.  

از ما گفتن بود و از شما احتمالا نشنیدن.

در پایان هم توجه تان را به چند نکته قابل رعایت از سوی شما جدید الورودان گرامی جلب می کنم:

1.سعی کنید که خیلی گرد و خاک به پا نکنید و به چیزی گیر ندید، چون اصلا کسی حرفتون رو جدی نمی گیره و اصلا متوجه وجود ذی وجودتان نمی شود.فقط خودتونو ضایع کردید.

 2.بزارید یکی دو ترم بگذره تا یه حق آب و گل و خاک و این چیزا داشته باشید.

3.بدون هماهنگی ترم بالایی ها حتی آب هم نخورید.آخه مگه شما حترام بلد نیستید!!

4.سعی کنید تا حد امکان ماهیت ترم بوقی بودن خود را نمایان نکنید و مثل بچه های خوب سرتونو بندازید زیر و برید و بیاید.این جوری برای خودتون بهتره.

5.در پایان هم بنده به عنوان حامی دانشجویان جدید الورود از طرف سازمان ملل اعلام می کنم که کلیه حقوق دانشجویان ترم بوقی در بسته بندی های استاندارد و اوریجینال به فروش می رسد.جهت تهیه آن به همین ستون نشریه دیواری در شماره های بعدی مراجعه کنید.

به قول کلاه قرمزی ملخص همتون برم.

نوشته:ترم بوقی 5 ترم پیش 

 

 

نوشته شده برای نشریه دیواری مهر ماه۸۸