بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

بدون عنوان!!

دست نوشته های یک دانشجوی نسل سومی

رایانه ها همراه تان هستند

 رایانه ها همراه تان هستند

 

فرض کنید در دنیایی قرار دارید که تمام وسایل و امکانات مورد نیاز شما در دسترس تان است. دنیایی که همه چیز از جمله  رایانه ها در اختیار شماست.

 

در دنیای دیجیتال امروز از جمله وسایل اجتناب ناپذیر رایانه است . وسیله ای که نبود آن برای عصر امروز به منزله ی نیستی و نابودی است.

بشر امروز به قدری به این ماشین پیچیده و پرکاربرد وابسته شده است که حتی یک روز بدون رایانه و اینترنت برای آن غیر قابل تصور است.

شاید دلیل عمده آن این است که در این دنیای مجازی هر نوع اطلاعاتی  را که بخواهید در دسترس است و به سادگی میتوانید در هر جا که باشید به هر چیز که بخواهید دسترسی داشته باشید.

در منزل در حال تماشای تلویزیون از فروشگاه خرید می کنید در اتومبیل یا مترو با دوستان خود در آن سوی دنیا ملاقات میکنید یابه وسیله موبایل حساب های بانکی خود را بررسی می کنید.حتی آموزش های مختلف مثل رانندگی دوچرخه و اسکیت دیگر  نیاز به کلاس رفتن ندارد و دیگر لازم نیست در خیابان با اتومبیل به آموزش رانندگی بپردازید یا چندین بار با اسکیت به زمین بخورید تا یاد بگیرید .

 

در دنیای پیشرفته ی امروز  به کمک شبیه سازی های آموزشی میتوان اولین تجربه ی اتومبیل رانی یا اسکیت سواری را در محیطی مجازی یاد گرفت و یا یک پزشک جراح قبل از اولین تجربه ی عمل بارها در محیط مجازی جراحی را به وسیله ی رایانه تجربه می کند.

 

تصور چنین دنیایی در چند دهه ی اخیر در حد یک رویا بود اما هم اکنون این رویا به حقیقت پیوسته .

 

 اما آین این پایان کار است؟

 

تصور شما در مورد رایانه ها و آینده آن ها چیست؟

شماره اول نشریه ضمیمه  بدون مجوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد